
ERRATUM

Correction to “Vitamin D: An Evidence-Based
Review”
In the abovementioned article (Kulie T, Groff A, Redmer J, Hounshell J, Schrager S. J Am Board Fam
Med 2009;22(6):698–706), the AAP was referred to as the Association of American Physicians and the
Association of American Pediatrics. The organization should have been entitled the American Academy
of Pediatrics. The electronic version on the JABFM website has been corrected. We apologize for the
error, and we regret any confusion or inconvenience it may have caused.
(doi: 10.3122/jabfm.2010.01.090256.)

138 JABFM January–February 2010 Vol. 23 No. 1 http://www.jabfm.org

 on 13 M
ay 2025 by guest. P

rotected by copyright.
http://w

w
w

.jabfm
.org/

J A
m

 B
oard F

am
 M

ed: first published as 10.3122/jabfm
.2010.01.090256 on 5 January 2010. D

ow
nloaded from

 

http://www.jabfm.org/

