ERRATUM

Correction to “Vitamin D: An Evidence-Based
Review”

In the abovementioned article (Kulie T, Groff A, Redmer J, Hounshell J, Schrager S. J Am Board Fam
Med 2009;22(6):698-706), the AAP was referred to as the Association of American Physicians and the
Association of American Pediatrics. The organization should have been entitled the American Academy
of Pediatrics. The electronic version on the JABFM website has been corrected. We apologize for the
error, and we regret any confusion or inconvenience it may have caused.

(doi: 10.3122/jabfm.2010.01.090256.)

138 JABFM January-February 2010 Vol. 23 No. 1 http://www.jabfm.org

‘yBuAdoo Aq peroalold 1senb Ag Gzogz aunr LT uo /610" wygel mmmw/:dny wolj papeojumoq "0T0Z Arenuer G uo 952060 TO'0TOZ Wigel/ZZTE 0T Se paysiignd 11y :ps|N Wwe- pJeog Wy [


http://www.jabfm.org/

